تحصن طلاب و بسیجیان در میدان ارك علیه سران فتنه

یزدفردا:دانشجویان و طلاب بسیجی با تحصن در میدان ارك تهران محاكمه هر چه سریعتر سران فتنه را خواستارند.


پس از نماز مغرب و عشاء امروز ، دانشجویان، طلاب و مردم تهران در اعتراض به فتنه‌انگیزی‌های روز گذشته حامیان فتنه در برخی از خیابان‌های تهران و درخواست از دستگاه قضایی كشور برای محاكمه سران فتنه در میدان ارك و دادگستری تهران تحصن كردند.


تحصن‌كنندگان با دادن شعارهای مرگ برمنافق، مرگ بر موسوی و كروبی محاكمه هرچه سریعتر سران فتنه را خواستار شدند.


سخنگوی طلاب متحصن مقابل دادسرای عمومی وانقلاب تهران در حاشیه این مراسم گفت: تحصن دانشجویان و طلاب تا 8 صبح چهارشنبه ادامه خواهد داشت .


محمد مهدی حاجی پور افزود : هدف اصلی متحصنان محاکمه فوری سران فتنه است .


وی با بیان اینکه دانشجویان و طلاب حاضر در این مراسم پیش قدمان تحصن هستند افزود: این تحصن تا ساعت 8 صبح فردا ادامه دارد و پس از آن جمعیت متحصن برای شرکت در مراسم تشیع شهید صانع ژاله (دانشجوی بسیجی شهید شده توسط منافقین در روز 25 بهمن ) به دانشکده هنر دانشگاه تهران می روند .


حاجی پور با تاکید بر اینکه این تحصن کاملا خودجوش است افزود : متحصنین وابسته به هیچ جریان و گروهی نیستند .


وی اضافه کرد:پس از تشیع جنازه دانشجوی شهید دوباره به تحصن خود در این مکان ادامه می دهند .


طلاب و دانشجویان بسیجی متحصن همچنین بیانیه ای تاكید کردندبار دیگر دست کثیف استکبار جهانی از استین فتنه گران خبیث بیرون امده و به تعبیر امام خامنه ای (مدظله العالی) ظلم بزرگی به نظام مقدس اسلامی و مردم مسلمان کشور وارد اورده است .


در این بیانیه تصریح شده است ، اینک که با گذشت بیش از 20 ماه از اغاز نمایش عروسکی سران فتنه ، برخورد کوبنده ای با این غده های نامبارک انجام نشده است،ما طلاب و دانشجویان بسیجی پیش قدم شدیم تا به استناد بند م وصیت نامه سیاسی الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) امادگی خود را در جهت انجام رسالت انقلابی و دینی اعلام کنیم .


متحصنان میدان ارك در ادامه بیانیه خود آورده اند ، برای اتمام حجت با قوه قضاییه ، تحصن اعتراض امیز خود را از امشب (26 بهمن 89) در میدان ارک تهران اغاز كرده ایم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا